Beleid van onze Klussendienst:
Afspraken:
- De klant belt of mailt naar Het Bruisnest voor een klus. De receptie neemt de klus aan en stuurt het door naar de coördinator.
- De klussen coördinator neemt contact op met de klant om alle gegevens te checken
- De coördinator plant de klus in, in overleg met de klant.
- Eventuele nieuwe/extra klussen lopen via de coördinator, als nieuwe opdracht. Bij vragen altijd de coördinator raadplegen.
- De klant dient zelf te zorgen voor ontbrekende materialen en/of gereedschappen als deze bij Het Bruisnest niet beschikbaar zijn. Als er verdere materiaal of gereedschap nodig zijn geven wij dat door.
- De klant dient zelf het afvoeren van afval te regelen, evenals het vervoer daarvan.
- De klusser geeft niet zijn eigen contactinformatie aan klanten
Bij het beoordelen inventariseren we de klussen:
o Er wordt bepaald welke klussen wij op kunnen pakken.
o We vragen of de materialen aanwezig zijn.
o We inventariseren welk gereedschap er nodig is.
o Wij nemen gereedschap mee indien dit nodig is.
Kosten:
- Het klussen kost €5,- per uur en dient contant betaald te worden.
- Het geld kan direct aan de klusser meegegeven worden.
- Eventuele parkeerkosten en reiskosten.
- Eventuele kosten voor klein materiaal en ongewoon gereedschap.
Donaties:
- Donaties zijn altijd welkom. Dit kan direct worden gedaan of via de website www.hetbruisnest.nl Op de homepagina staat een link voor een donatie.
- De klussers nemen geen cadeaus/giften of andere betaling aan.
- Wanneer de klant anders wilt doneren dan kan hij/zij langs komen op het bruisnest zelf.