Klussen

Beleid van onze Klussendienst:

Afspraken:

  • De klant belt of mailt naar Het Bruisnest voor een klus. De receptie neemt de klus aan en stuurt het door naar de coördinator.
  • De klussen coördinator neemt contact op met de klant om alle gegevens te checken
  • De coördinator plant de klus in, in overleg met de klant.
  • Eventuele nieuwe/extra klussen lopen via de coördinator, als nieuwe opdracht. Bij vragen altijd de coördinator raadplegen.
  • De klant dient zelf te zorgen voor ontbrekende materialen en/of gereedschappen als deze bij Het Bruisnest niet beschikbaar zijn. Als er verdere materiaal of gereedschap nodig zijn geven wij dat door
  • De klant dient zelf het afvoeren van afval te regelen, evenals het vervoer daarvan.
  • De klusser geeft niet zijn eigen contactinformatie aan klanten

Bij het beoordelen inventariseren we de klussen:
o Er wordt bepaald welke klussen wij op kunnen pakken.
o We vragen of de materialen aanwezig zijn.
o We inventariseren welk gereedschap er nodig is.
o Wij nemen gereedschap mee indien dit nodig is.

Kosten:

  • Het klussen kost €5,- per uur
  • Het geld kan direct aan de klusser meegegeven worden. Indien wenselijk stellen wij een factuur op.
  • Eventuele parkeerkosten en reiskosten.
  • Eventuele kosten voor klein materiaal en ongewoon gereedschap.

Donaties:

  • Donaties zijn altijd welkom. Dit kan direct worden gedaan of via de website www.hetbruisnest.nl Op de homepagina staat een link voor een donatie.
  • De klussers nemen geen cadeaus/giften of andere betaling aan.
  • Wanneer de klant anders wilt doneren dan kan hij/zij langs komen op het bruisnest zelf.

Facebook
Twitter
YouTube